gravatar

Ku ucapkan selamat kepada semua yang mengenal diriku....

Ntah kenapa tetiba muncul mood balik nak menulis blog. Bukan apa, dulu terasa nak tinggalkan ajer kerja nie tapi lama-kelamaan rasa tak puas laks. Macam ader ajer yang tak kena. So dengan mencari template yang agak sesuai maka... Blog nie pun terciptalah. Sebenarnya memang banyak modal nak menaip nie.. tapi masa nie laks suasana panas macam pintu neraka. So aku limitkan-limitkan jari aku menodai keyboard nie yang dah mula berpeluh nie.

Mata laks ngantuk nak mampus. Jam didinding baru kul 6.00 ptg (masa aku menaip blog nie), Bukan apa aku start kerja kul 6.00 pagi untuk minggu nie. Aku bertukar setiap minggu ngan workmate aku. Pukul 5.00 pagi dah bangun, Mandi, gosok gigi dan berak. Tambahan laks tempat kerja baru aku nie takder 24 jam standby macam dulu. So sekarang nie pendek cerita kerja working hourslah.

Sebenarnnya semalam aku telah melakukan kesilapan yang paling besar dimana aku bantai tidur pukul 6.00 petang, Bangun laks kul 10.00pm. Lepas bangun aku balun nasi lauk kari disusuli ngan minum kopi. Mana tak jengang biji mata. Aku paksa mata aku untuk pejam agar dapat tidur secukupnya tapi apakan daya, mata nie lebih degil dari bini aku. Berbagai upaya aku lakukan agar dapat tidur termasuk mengira beras kat dapur umah aku tapi biji mata aku nie still degil gak. Nak ajer aku joging tengah malam supaya letih dan boleh tidur lagi. Tapi hehehe seganlah pulak. Malu laks rasanya joging waktu macam tuh.

So rasanya cukuplah sampai disini dulu. Kang melalut lagi tak guna.

gravatar

hehehe kawan. time shift dah ber-akhir .. umur dah akhir zaman ni cuba la tukar time ofic...senang nak timing masa utk family dan sebagainya hehehehhee